En kille fick lite underhållning när han kollade in på mig i fönstret..

Det här med bloggandet har inte funkat alls för oss just nu, har haft tillräckligt med saker att ta itu med. Men nu så är vi tillbaka, eller jag iallafall för jonatan är på en äcklig jävla konferens som pågår i typ 3 fucking dagar, sjukt less på det. Men vafan ska man göra, brukar alltid säga såhär till mig själv "om man inte kan göra någonting åt det ska man inte klaga", men inte fan är det lätt eller. Nog med sånt skit.

Har varit vaken hela natten och fixade mig snygg innan jonatan skulle dra imorse, töntigt jag vet. Men jag vill ju vara säkert på att han kommer tillbaka hem hahah. Dansade loss här hemma nyss och hade partymusik på och sen så såg jag att en kille stod och kollade på mig in i fönstret, inte något att jag hade tippat på precis, så dansa framför fönstret blir nog inte av igen, inte nykter iaf haha! Som på nyår, då hängde fan vi utan fönstret, sjukt att ingen ramlade ner så som vi höll på haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0