Ett kräk och ett sparvöga

Vilken dag, vilken dag. Idag klev jag upp 0530 för att ta mig till jobbet. Omskyltning till den nylanserade burgaren stod på schemat; Spicy Cheddar är namnet. Och vilken succé! Trode jag skulle dräpa mig själv i köket där en stund. Alla ville ha den. Och jag kan inte säga något annat än att den är grymt god. :)

Nu är jag i alla fall hemma. Möttes av en lila-huvad Simon som satt i soffan och kollade på SATC. Han har ju blonderat håret och nu använder han silverschmpoo för att det ska bli platinablont. :) Men det lila gick snabbt bort efter en lång och skön dusch tillsammans.

Snart ska vi strax bege oss till solariumet för att bygga på brännan, sedan blir det hem för att packa - för i morgon drar vi till U-town på Reeeuuunniiiooonn! Taggad som fan är jag! Har ju inte träffat mina Åre-vänner på sjukt länge. Tyvärr är varken Kräket eller Sparvöga med oss denna gång.

Ska försöka laga mat idag också om jag orkar efter solningen. Annars får det bli pizza eller något. nam nam nam. Måste ju grunda upp ordentligt innan helgen då klackarna ska upp i taket som aldrig förr! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0