Hångel på gatan

Denna dag har varit fylld med jobb. Var tvungen att jobba över för att vi fick en internrevision på jobbet och var tvungen att stanna kvar tills den var klar. Det gick bra. Men bättre ska vi bli till nästa månad. :)

Just nu så håller jag på att koka potatis för idag ska jag laga potatismos till oss båda. Till det så ska det serveras bacon och aromat-krydda. nam nam nam. Här kör vi på med kalorierna så vi blir lite pluffsiga innan nästa månad. haha :D För då ska vi ju börja gymma.

Sedan har vi börjat tagga som fan inför helgen då det står Reunion, med stort R på agendan. Ska bli så satans nice att träffa mitt Åre-gäng igen. Sist vi sågs var i Uppsala på valborg och det var då jag och Simon träffades för första gången.

Shit vad tiden går fort. Snart har vi varit tillsammans i ett helt År och mycket har hänt sedan dess. Men det tar vi en annan gång.

Ni som vill veta hur jag och Simon träffades så kommer det här. Det är rätt kul faktiskt. Vi hade snackat ett tag och vi blev förtjusta i varandra rätt snabbt. Och när våra vägar korsades i Uppsala så bestämde vi oss för att träffas. Det första Simon gör när han ser mig är att hångla upp mig! Vilken kille! Jag kunde inte annat än att falla pladask. haha ;) Nej då, men ja det sa klick på en gång i alla fall och så har vår kärlek levt sedan dess. Jag kan inte säga något annat än att Jag Älskar Dig mitt Honey-bee. :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0