Här ska det säljas!

Hihi. Vi missade visst att blogga igår. Men vi hoppas att det inte gör något. ;) Igår gjorde vi inte något speciellt. Både jag och Simon var sjukt sega så vi satte oss och kollade lite Legend of the Seeker och passade på att chilla som satan.

Idag har jag jobbat. Började kl 0800 och slutade 1930. Det blev en lång dag men oj så givande. Jag jobbade i produktion till kl 16.00 sedan hade vi en Säljutb. med jobbet. Hur ska vi kunna Maximera gästens besök hos oss.. Hmmm, det kan ni ju få lista ut för det är företagshemligheter ;) hahaha.

Drog jag hem och mötte Simon chillandes i soffan. Passade givetvis på att mysa med honom lite då jag inte sett han på jätemånga timmar. Sedan drog vi till affären för att köpa lite viktigt som vi behövde här hemma, samt hämtade ut Simons paket som hans snälla mamma skickat. Värsta julafton. :)

Nu har vi i alla fall lagat en FET (Läs; STOR) omelett som blir vår kvällsmat. Nom nom nom.

Det var allt för idag. På återseede!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0