i väntan på babe

Nu sitter jag hemma och funderar över vad jag ska göra nu i några timmar tills jonatan kommer hem från jobbet, det finns inte så mycket roligt man kan göra när man är själv. Okej det där lät kanske lite perverst, men det var inte så jag menade det haha! :) När Jonatan kommer hem så ska vi gå till systemet för imorgon är det feeest! Är fan redan taggad! Sen blir det sola solarium, försöka bli lite brunare iaf. Känner att jag inte har ett piss att göra så jag hoppar in i duschen nu och har i lite silverschampoo i håret med hopp på att det snart ska bli helt bra. ;)

Vi har tänkt att det kommer kanske vara lite svårt för er att veta vem det är som skriver men det kommer fixas snart. dont worry, be happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0