dags att ta till sig kniven!

Nu har vi varit nere på stan och fixat en ny laddare åt mig. Vet inte hur många vredesutbrott man har fått pga den där jädrans laddaren men nu så, så jävla skönt att slippa det! :)

Efter stan så drog vi till affären för att inhandla mat och onödigt skit för veckan. Och så köpte vi grönsaker och dip, som vi hade tänkt att ha till kvällens avsnitt av Legend of the Seeker. När vi kom hem och packade upp varorna så kom vi på att vi glömt köpa det viktigaste. Dippen! hahaha Så sjukt klantiga och glömska. Så det var ju bara att klä på sig igen och dra ned till affären igen. Drygt må jag säga..

Nyss käkade vi varma mackor med massa olika kryddor på som jag hade gjort, stolt över mig själv att jag kan göra någonting i köket iallafall. Jonatan står i köket och hackar alla grönsaker, tror jag är för lat för att hjälpa honom. ;) Men iofs så kan jag ju inte ge han hela äran om det skulle smaka förjädrans gott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0