Maten påväg upp på duken!

Gårdagen var riktigt nice. Jag och Simon lagade en grymt god middag till våra goda vänner Mikael och Daniel. Detta följdes upp med ett Biobesök. Och det var ju inte precis den trevligaste filmen jag sett. Aldrig mer skräckfilm på bio. Vi såg Paranormal Activity 3. Satan vad jag skrek. hahaha. Hade det sjukt svårt att sova. Till och med när vi efter kollat på tre avsnitt av Legend of the Seeker. Fattar ni hur rädd jag var. haha.







Men trots allt så måste jag säga att kvällen var riktit lyckad. Nu så degar jag i soffan och Simon har hittat ett lite nostalgiskt spel; CS. Så nu är han helt inne i det. Jag får väl ta och roa mig med något annat. Vi ska i alla fall ned på stan sedan och köpa en ny laddare till Simon eftersom att det inte blev av igår. :)






Kommentarer
Postat av: Mikael och daniel

Haha, nästa gång tar vi vip till mission impossible ;) och till exorcist filmen ;)

2012-01-17 @ 15:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0