Misär och sköna människor

Nu är det dags. Idag är det Reunion i agendan. Har laddat upp för det här jättelänge nu. Jag känner mig nästan söndertaggad så det här kan bli riktigt farligt. ;)

Klockan stod på 0530 och då gick vi upp. Eller i alla fall jag. Simon ville som vanligt ligga kvar och dra sig en stund. Men satan vad pigg han blev på en gång när han gick upp. Själv känner jag mig som en zombie. hahaha. Jag får sova lite på tåget om det går.

Snart ska vi bege oss till tåget som ska ta oss upp till U-town och till mina jibbers. Ska bli så sjukt kul att vaska sönder i misär och sköna människor!! TAGGAAAA!!


b. r. f .v. farmor, kräket, trasan, olsson
f.r. Bögen


Mormor fick inte plats så hon fick en egen bild! Skål!

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca Persson

övertaggad jonatan ;) KÖTTAAA!!

2012-01-27 @ 13:29:59
URL: http://perssonrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0