UUUEWW!

Nu har jag kommit hem från jobbet och möttes av Simon som stod och fixade sig i badrummet. :) Så fin! :love:
Dagen min har varit bra, hade värsta energi ruset på jobbet fram till kl 14 typ. Sedan hann tröttheten ifatt mig. Somnade sjukt sent igår eftersom mitt satans finger värkte så otroligt mycket. Lyckades nämligen klyva halva nageln mitt itu på jobbet igår. Nu ser det ut som ett  ruttet finger från ett lik. Hahaha !! Nej usch vad äckligt. Men det ser faktiskt sjukt äckligt u!

Jaja, skit samma. (hahaha, simon vet vad jag menar! ;))

Nu ska vi dra till systemt och där efter ska vi till solstudion och sola för morgondagen.

Tingelin plingeling!


Kommentarer
Postat av: Gunnel

Ajaj...sköt om det ordenligt nu. Ha så kul ikväll. Kram!

2012-01-14 @ 18:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0