Värsta chill!

Klockan var ställd på 11.30 även fast det är min lediga dag. Hade saker inplanerat. Men 11.30 det är väl helt okej ändå. Då jag i förra veckan gick upp kl 06.00 varje dag. Jo dagens planering var vi på. Jag gick i alla fall upp kl 11.30 för att ägna 4 timmar i tvättstugan. Vi hade sjukt mycket tvätt. Ska bli bättre på att tvätta oftare så jag slipper ägna hela lediga dagen på att tvätta. Men nu är allt rent i alla fall. Ska bädda rent i sängen sedan också. Ska bli så skönt med rena lakan. :)

Nu har vi (läs:jag) fått chilla en stund i alla fall. Simon har bara legat i sängen och chillat hela dagen. Men inte ska han få vara utan sysslor. Så jag tvingade honom till att sortera strumorna. haha. Så trist, skönt att jag slapp det ;)

Och nu har det blivit kväll. Vi ska strax dra iväg och äta kebab för idag orkar vi inte laga någon mat. Där efter ska vi sola och när vi blivit solbrända så ska vi gå och köpa lite gottigott tills ikväll då vi som vanligt ska kolla på några bra avsnitt av Legend of the Seeker. Snart har vi kollat igenom båda säsongerna. Jag undrar vad för serie vi sedan ska kolla igenom. Vi har snackat om Glee, men vi får se.

SEE YAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0